vrijdag 1 mei 2020

Stampin' Up! Share Sunshine * Samen gaat het lukken


Met de digitale stempelset 'Share Sunshine' van Stampin' Up!®
maakte ik deze twee kaarten. Deze teksten kun je nu bestellen
bij Stampin' Up! en de opbrengst gaat naar twee goede doelen,
lees er hier alles over.



Ik gebruikte het vrolijke designpapier 'Peaceful Poppies', dit 
papier heeft weinig meer nodig dan een leuke tekst.



De rode bloemetjes komen uit de 'Peaceful Poppies' sequins
en plak ik op met een 'Mini Glue Dot.
De 'hartjes' komen uit de 'Poppy Moments' dies.



De tekst ponste ik uit met de 'Everyday Label' pons. Voor het
rode randje pons je het label uit rood papier, knipt het in de
lengte doormidden en plak het vast achter het witte label.



Maak jij ook het verschil en koop je deze leuke teksten ook?
Ik help je graag verder.
Stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com

Kom je morgen weer even langs?
Dan is het tijd voor de 'You Can Create It! kit van April.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---


Workshops @ Home


Kreaneeltje brengt vanaf mei haar workshops bij jou thuis.
Deze leuke home deco gaan we met elkaar online maken
op woensdag 20 mei in de ochtend en/of avond.
Lees er hier alles over!

---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!

---

Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten