maandag 2 maart 2020

You Can Create It! Februari 2020


In de You Can Create It! envelop van februari zaten dit keer;
een stukje cardstock in de kleuren 'Pool Party' en 'Petal Pink',
een stukje designpapier uit de 'Parisian Blossoms' serie, een rijtje
 'Champagne rhinestone jewels' en een stukje 'Champagne foil sheet'.



De nieuwe 'Sale A Bration' stempelset 'Rise & Shine' lag nog 
op mijn werkblad en daarmee ben ik aan de slag gegaan.
Kijk het 'Champagne foil sheet' eens 'shinen'!



De basiskaart stempelde ik vol met de 'xoxoxo' stempel in de
 blauwe inktkleur 'Pool Party' en de roze tint 'Petal Pink'.
Net als rond de cirkel van designpapier. De cirkel stanste ik 
uit met de 'Bigshot' en de 'Stitched Shapes' dies die zo'n leuk
 gestikt randje geven.



De champagne kleurige rhinestones geven nog wat extra bling bling.


Vanaf morgen zijn er nieuwe 'Sale A Bration' cadeautjes te kiezen.

Nieuwsgierig?
Klik op het plaatje hieronder.




Tot de volgende keer!

---

Bestel informatie



De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 7 maart a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.


Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten