woensdag 4 maart 2020

Wegwijs Woensdag * Sale A Bration Second Release



De laatste maand van de 'Sale A Bration' is ingegaan en er zijn 
weer nieuwe cadeautjes bij gekomen waaruit je kunt kiezen als je 
voor tenminste €60,- aan Stampin' Up!® producten aanschaft.


Bij besteding vanaf 60,- kun je uit de volgende producten kiezen:

152313
So Very Vellum Specialty DSP
Pool Party, Purple Posy & Soft Sea Foam


De achtergrond van deze kaarten is met het speciale vellum gemaakt.


152312
Flowering Foils Specialty DSP


Dit designpapier met zilver en rosé gouden accenten is erg leuk
om in te kleuren op diverse manieren.


152300
Well Dressed stempelset




Bij besteding vanaf 120,- kun je ook kiezen voor de volgende cadeautjes:

152303
Rise & Shine stempelset


Ik maakte ook al twee voorbeelden hiermee, lees hier en hier!


152292
Tags in Bloom stempelset
Coördineert met de 'Label Me Fancy' en de 'Label Me Lovely' 
ponsen uit de Mini catalogus, bldz. 41.


A.s. zaterdag 7 maart plaats ik weer een verzamelbestelling.
Wil jij iets mee bestellen, geef je bestelling dan door via een mailtje.


Tot de volgende keer!

---
Bestel informatie



De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 7 maart a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.


Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten