vrijdag 28 februari 2020

Stampin' Up! Birthday Bonanza * Mini Album



Woensdagochtend 25 maart a.s. geef ik de workshop 'Mini Album'.



Je leert de basis van dit Mini album maken en gaat het aankleden
met designpapier en stempels naar keuze uit mijn assortiment.



Dit voorbeeld maakte ik met de vrolijke serie 'Birthday Bonanza'
uit de Mini catalogus van Stampin' Up!® (bldz. 32-34).



De witte vlakken zijn plekjes waar je je foto's later nog kunt
plakken.



De geschulpte rechthoek stanste ik uit met de 'Stitched So Sweetly'
dies die op bldz. 20 in de Mini catalogus staan.
De stippen stempelde ik met de ballon uit de stempelset.



De linkerpagina met de ijsjes is designpapier, de rechterzijde is
helemaal gestempeld. Door de maskering techniek staan de 
koala's achter elkaar. Hier kom ik later eens op terug.



De Nederlandse teksten in dit mini album komen uit de
 'Sale A Bration' stempelset 'Speciaal voor jou'.



De pompoms die rond het album liggen, komen ook uit deze serie.
Ze zijn erg leuk om bovenop de feestmutsen te plakken.



Het label komt uit de 'Bonanza' dies. Koop je deze tegelijk met
de stempelset 'Bonanza Buddies' dan krijg je een buidelkorting
van 10%, mooi meegenomen toch?



Samen vormen deze labels weer een klein mini album waar je
nog kleine fotootjes op plakt of tekst kunt schrijven.
Vind je dit kleurverloop niet geweldig?

Er zijn voor deze workshop nog 2 plekjes vrij!
De kosten zijn €20,-.

Geef je op door mij een mailtje te sturen,

Fijn weekend en tot de volgende keer!

---

Bestel informatie




De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 7 maart a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.


Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten