zondag 2 februari 2020

You Can Create It! Januari 2020


Heb je mijn uitpakfilmpje nog niet gezien laatst en
wil je nog weten wat er in de eerste kwartaalkit van
You Can Create It! zit, bekijk hem dan hieronder:



En dit is de kaart die ik met de envelop voor januari gemaakt hebt.



Het  6"x6" designer series papier wat ook in de envelop zat, wilde
ik graag gebruiken. Ik zag het blauwe velletje en moest gelijk aan
deze tekststempel denken die in de 'Heartfelt' stempelset zit.
Heb het blauw alleen wat afgezwakt met een laagje vellum.



De leuke 'hart doilie' komt net als de stempelset ook uit de
 'From my Heart' serie en ik reeg er wit bakers twine door waar
ik een strikje mee maakte. Het randje stempelde ik met 
de kleine hartjes stempel uit dezelfde stempelset, 
net even wat meer kleur hierdoor.

Alle gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen, onderaan
dit bericht meer info!

Wil je meer inspiratie opdoen, kijk dan even bij Anne-Marie
en Hélène waar je de kit ook kunt aanschaffen.

Tot morgen!

---

Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is  zaterdag 15 februari a.s.
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten