maandag 3 februari 2020

Stampin' Up! Little Ladybug * Spread your wings and fly



Deze kaart maakte ik speciaal voor mijn vriendin die een nieuwe
baan heeft. Is het lieveheersbeestje niet schattig?


Het komt uit de hostess stempelset 'Little Ladybug'.
Tijdens de 'Sale A Bration' (van 3 jan. - 31 mrt.) krijg je hem
GRATIS als je een bestelling plaatst van €375,-.



Ik stempelde de bloem en het lieveheersbeestje met 'Memento' inkt.
En kleurde ze in met de Stampin' Blends© in de kleuren 'Poppy Parade',
licht en donker 'Smokey Slate', licht en donker 'Petal Pink' voor
 het gezichtje, licht en donker 'Old Olive' en 'Daffodil Delight'.

Het ruitjespapier komt uit het 'Golden Honey Specialty' design papier,
wat je ook GRATIS kunt krijgen bij een bestelling vanaf €60,-.
En de zwarte sequins uit de 'Painted Poppies' sequins.



De tekst stempelde ik met Versamark inkt, bestrooide dit met wit
embossingpoeder en verhitte dit met een heattool. Daarna knipte ik 
dit met de hand uit.

Vanaf 4 februari t/m eind maart (zolang de voorraad strekt)
zijn er zes verrassend passende producten te koop die passen bij
producten uit de 'Sale A Bration' folder en de 'Mini catalogus'.



Zo zijn er bij deze stempelset stansen te koop voor €35,-.
Wil je ze dolgraag hebben, wacht dan niet te lang. Vorig jaar
waren ze (die van die kikkers) heel snel uitverkocht.

Wil je ze nu al hebben?
Stap dan in als demo en bestel ze bij het starterspakket,
hier lees je er meer over.

Tot de volgende keer!

---


Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 15 februari a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten