zaterdag 1 februari 2020

Facebook bloghop 'A hop of Love' *Lolly traktatie tutorial YouTube filmpje


Vandaag mijn eerste Facebook hop ever!
Ik hop mee op Facebook met de NL Stampin' Up! Demo's en
dit keer staat het in het teken van de Liefde.



Hier op mijn blog vind je uitgebreidere informatie over de
lollytraktatie en binnenkort volgt er een YouTube filmpje.
Ik heb weer last van een trage internetverbinding....

*UPDATE* hij staat online!



Het idee heb ik van mijn Stampin' Up! collega Mardette en heb ik 
nagemaakt met de leuke 'From my Heart' serie van Stampin' Up!®



In de traktatie zit een kleine 'Chupa Chups' lolly.




Hoe je hem maakt laat ik in dit filmpje zien:



Wil je de producten van de lollytraktie bestellen?
Neem dan even contact met mij op via kreaneeltje@gmail.com.
Ik help je graag verder en je kunt hier al je vragen stellen.

Dit weekend plaats ik weer een verzamelbestelling.
Als je een kleinere bestelling wilt doen en verzendkosten 
wilt besparen is dit een optie.
Je geeft je bestellijstje door, ik bestel het en je komt het
dan bij mij thuis oppikken.


Fijn weekend verder en tot de volgende keer!

---


Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is vandaag zaterdag 1 februari a.s.
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten