woensdag 12 februari 2020

Wegwijs Woensdag Sale A Bration * Lovely Lily Pad




Tot en met 31 maart kun je nog profiteren van de cadeau's
die Stampin' Up!® je geeft als je voor €60,- bij hun koopt.



Vandaag licht ik er 3 cadeau's uit, die samen de 'Lovely Lily' serie
 vormen. Hierboven alvast een kleine impressie van het geheel.



De 'Lovely Lily Pad' stempelset (152288) is een 'reversible' stempelset. 
Hierdoor zijn ze net iets dikker dan de normale fotopolymeer stempels.
De afbeeldingen in het zwart zijn de details stempels en de donker
grijze afbeeldingen is de andere kant van dezelfde afbeelding.

Deze stempelset is GRATIS te bestellen tijdens de Sale A Bration,
als je minstens voor €60,- aan Stampin' Up!® producten koopt.



Het prachtige designpapier "Lily Impressions' ( 152284) doet mij 
een beetje denken aan de waterlelies van de schilder Claude Monet.
Het papier is een scan van echte schilderijen die speciaal gemaakt
zijn voor Stampin' Up!

Het designpapier is GRATIS te bestellen tijdens de Sale A Bration,
als je minstens voor €60,- aan Stampin' Up!® producten koopt.



De 'Lily Pad' dies (152315) waarvan er een aantal de gestempelde
 figuren uitstansen en een aantal extra ornamenten.
Zelf heb ik hem niet, ook ik moet keuzes maken en kan niet
alles aanschaffen.

De dies zijn GRATIS te bestellen tijdens de Sale A Bration,
als je minstens voor €120,- aan Stampin' Up!® producten koopt.



Deze kaart van Stampin' Up!® geeft een duidelijk voorbeeld
van de ornamenten die uitgestanst zijn, vind je hem niet prachtig?


A.s. zaterdag 15 februari plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin' Up!®. 
Wil jij ook nog iets mee bestellen, mail mij dan voor 18.00 uur je bestelling door.
Wanneer je je bestelling bij mij ophaalt, betaal je geen verzendkosten.

Vergeet niet je GRATIS product door te geven, 
als je bestelling tenminste de €60,- haalt.

Tot de volgende keer!

---


Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 15 februari a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan voor 18.00 uur jouw bestelling 
door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.


Je leest er hier meer over!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten