zaterdag 15 februari 2020

Bloghop Creatieve Harten: Favoriete kleur of kleurencombinatie



Welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten,
dit keer showen we onze favoriete kleur of kleurencombinatie
uit de kleurencollectie van Stampin' Up!®.


Mijn lievelingskleur is rood, het echte rood 'Real Red'.
Verder ben ik gek op rood met witte stippen, vandaar al die
witte stippen met die kleine lieveheersbeestjes erin.
Om ze zo te kunnen stempelen heb ik het rijtje los geknipt.

Zij komen net als de grote lieveheersbeestjes uit de stempelset 
'Little Ladybug' die je tijdens de 'Sale A Bration' GRATIS 
kunt bestellen als je voor €375,- aan Stampin' Up!® koopt.



Het gezichtje en lijfje kleurde ik in met de 'Stampin' Blends'
licht en donker ''Petal Pink' en licht en donker 'Smokey Slate'.
De vleugeltjes kleurde ik in met de 'Real Red' inktpad en een
aquapainter, omdat ik hier nog geen 'Stampin' Blends' van heb.



Hier in de binnenkant kun je zien hoe de kleine lieveheersbeestjes
eigenlijk aan elkaar gestempeld zitten.

Ik vind het leuk dat je langskwam, dank je!
Wat ik nog leuker vind, is als je een reactie hieronder achterlaat.

Alle producten van Stampin' Up!® kun je via mij bestellen.
Dit weekend plaats ik een verzamelbestelling, dus heb je nog 
iets nodig, stuur dan een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.


Voor meer kleurinspiratie uit het Creatieve Harten Team
druk je op de volgende uit de lijst die hieronder staat.













Tot de volgende keer!


 ---


Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is vandaag 15 februari a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan voor 18.00 uur jouw bestelling 
door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.


Je leest er hier meer over!

6 opmerkingen: