maandag 10 februari 2020

Stampin' Up! Geared Up Garage * Cadeaukaart treat bag



Vorige week ging Stijn (DS) naar de verjaardag van een vriend.
Hij was jarig én op dezelfde dag geslaagd voor zijn rijbewijs.
Dat verdiende natuurlijk een speciaal cadeautje.



Ik had de 'Copper dotted treat bags' nog op mijn tafel liggen
en maakte dit keer een versie met de 'Geared Up Garage' 
stempelset en dies.



De achtergrond maakte ik met een 'Sponge Drabber' en de blauwe
 kleur inkt 'Blueberry Bushel'. Daarop stempelde ik de moertjes.
Het 'Geslaagd!' komt uit de 'Van Alles Wat' stempelset.
 De zwarte tandwielen komen uit de 'Garage Gears' dies set.


De auto kleurde ik in met de rode 'Real Red' inkt en een aquapainter.
De tekst komt uit de Nederlandse 'Sale A Bration' stempelset 
'Speciaal voor jou'. Deze is op dit moment mijn favoriet.
De zwarte sequins komen uit de 'Peaceful Poppies' serie.

Verder stopte ik een blauwe parkeerkaart en geld in de verpakking,
die is altijd handig.

Alle materialen kun je bij mij bestellen!

Tot de volgende keer!

---


Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 15 februari a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.


Je leest er hier meer over!

---


Er is nog plek bij de workshop van morgenavond, 
dus mocht je nog zin hebben, wees welkom!
Stuur even een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.


1 opmerking:

  1. Wat een leuk setje maakte je!
    De kleuren zijn mooi, het blauw is wat rustiger en dan die rode auto erop verwerkt, staat stoer en lief tegelijk.
    Leuk kadootje deed je in de envelop😁

    BeantwoordenVerwijderen