vrijdag 7 februari 2020

Creatieve harten Let's Swap *Mini & SAB catalogus


Onlangs deed ik mee met de 'Let's Swap!' van de Creatieve harten.
Dit keer over de nieuwe Mini en SAB catalogus.  


Swappen is ruilen!
Je schrijft je in met een stempelset, wordt verdeeld in groepen, 
dit keer Swapgroep 1, maakt het aantal kaarten van de groep en
stuurt ze op. Zo krijg je in dit geval 6 andere kaarten terug.




Ik had mij opgegeven met de 'Honey Bee' stempelset.



Het prachtige 'Golden Honey Specialty' designpapier, wat je
GRATIS kunt kiezen als je nu voor €60,- aan Stampin' Up!®
koopt tijdens de 'Sale A Bration', gebruikte ik als basis.

Hier bovenop het honingraat wat ik uitstanste met de bijbehorende
 'Detailed Bee' dies en de bijen kun je daar ook mee uitstansen.



Deze ge-embosste tekst komt uit de Nederlandse 'Sale A Bration'
stempelset 'Speciaal voor jou', ook een product dat je GRATIS kunt
kiezen tijdens de 'Sale A Bration'.

Deze Stampin' Up!® producten zijn allemaal verkrijgbaar 
via Kreaneeltje. Stuur je mailtje met bestelling naar:

Fijn weekend en tot de volgende keer!

---

Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 15 februari a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

---

*WORKSHOP KAARTENBUFFET*


Er is nog plek, dus mocht je zin hebben, stuur
mij even een mailtje! 

1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes met de bijen en de honingraat. Leuk met die gele accenten. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen