maandag 17 februari 2020

Secret Valentine Swap Creatieve Harten

Dit jaar organiseerde Caroline van der Straaten weer een
'Secret Valentine' voor het Creatieve Harten Team.


Maak een lief kaartje + een chocoladeverpakking, schrijf niet je
naam maar een hint in het kaartje, was de opdracht.



Mijn lieve kaartje maakte ik met de 'From my Heart' serie van
Stampin' Up!®.



Het is een diagonale fun fold kaart, die ik gezien heb op Instagram
bij mijn Duitse Stampin' Up! collega Nadine Weiner.
Op haar blog vind je de beschrijving hiervan.



De prachtige stempels komen uit de 'Heartfelt' stempelset.



De chocoladeverpakking had ik laatst al een keertje geoefend,
het is een ontwerp van Caro. Lees er hier meer over.



Bovenop het 'From my Heart Specialty' designpapier plakte ik
de schattige 'Heart Doilies'.



Daar bovenop in het wit een label uit de 'Stitched So Sweetly' dies.
Een streepjes banner van het designpapier en weer een 'Heart Doilie'.
De pijl komt ook uit de stempelset en knipte ik zelf uit.
Het rode kartelhartje stanste ik uit met de 'Heart Punch Pak' ponsen
net zoals het gestempelde hartje.



Binnenin de chocoladeverpakking zit iets lekkers van die paarse koe.


En wat kreeg ik van mijn Secret Valentine?


Dit was de kaart die ik van mijn Secret Valentine Danielle kreeg.
Leuk dat het een sneak peek bevat. Het leuke stippel vellum is vanaf
 3 maart te kiezen als 'Sale A Bration' cadeau bij de second release. 



Binnenin een kleine pocket voor de chocoladeverrassing.
Heb hem al lekker opgesmikkeld!

Gezellig dat je weer eens kwam kijken.
Tot de volgende keer!



2 opmerkingen: