maandag 27 januari 2020

Stampin' Up! Knuffels op Papier/ So Sentimental * Honderdduizend maal dank



Ik had een bedankje voor iemand nodig, die dol is op chocolade.
Bij Caro had ik laatst een leuk doosje gezien met beschrijving
voor een Milka reep en daar ben ik mee aan de slag gegaan.



Het papier wat ik gebruikte komt uit het 'From my Heart Specialty' 
designpapier. Heerlijk dat rood met roze streep papier.



Ook wilde ik graag met de stansen 'Stitched So Sweetly' werken,
ze zijn zo mooi (bldz. 20)! De onderste gekartelde rechthoek 
stanste ik uit Vellum, de middelste uit 'Flirty Flamingo en de
bovenste uit 'Real Red'. 



De leuke bloemetjes stempelde ik met de 'Sale A Bration' set
'Thoughtful Blooms' en ponste ik uit met de bijbehorende 
'Small Bloom' pons. Deze kun je GRATIS verkrijgen als je nu
producten koopt van Stampin' Up!. Lees hier meer!



De tekst komt uit de Nederlandse stempelset 'Knuffels op Papier'
die bij de stansen hoort. Hier heb ik hem embosst met wit 
embossingpoeder. De bloemetjes kregen nog wat glittersteentjes.

Al de prachtige producten van Stampin' Up!® zijn bij mij te bestellen.
Ik verzorg graag je bestelling!

Tot de volgende keer!

---

Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 1 februari a.s.
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

2 opmerkingen: