donderdag 2 januari 2020

You Can Create It! December 2020


Bij Anne-Marie van 'Mooi van papier' kocht ik de laatste 'You Can Create It!'
 kwartaalkit van 2019. De maanden oktober en november zijn niet gelukt, 
druk met de Winterfair die eind november plaats vond.

Met de 'You Can Create It' product kit was ik al langer bekend,
in 2015 heb ik hier ook aan meegedaan.


De decembermaand bevatte 1 vel Vellum, Metallic lint en 2 velletjes 
'Feels like Frost' designpapier. In de kit zaten ook vellen Cardstock in 
bijpassende kleuren, wit en enveloppen. En nog een leuk cadeau,
de 'Shimmery Crystal Effects'!



Ik besloot om met de achterkant van de velletjes 'Feels like Frost' 
aan de gang te gaan.



Had nu eenmaal in mijn hoofd dat ik nog een bessenkaart wilde maken
 voor mijn Schoonzus en Zwager die deze bessentakken telen.



De bessentakken komen uit de 'Frosted Foliage' stempelset.
Ik kleurde ze inzet 'Real Red' en een aquapainter.
De rechthoek met het gestikte randje komt uit de 'Stitched 
Rectangles' dies. De tekst komt uit de 'Knusse Kerst' stempelset,
deze blijft nog een poosje bestelbaar.



Hier zie je de prachtige glans op het designpapier. 



Wil je zien wat anderen met dezelfde December envelop maakten?
Kijk dan op het blog van Anne-Marie!

A.s. zaterdag 4 januari hop ik mee met de Bloghop van
 NL Stampin' Up! Demo's!, kom je gezellig even langs hoppen?

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten