vrijdag 3 januari 2020

De nieuwe Mini Catalogus staat online en de Sale A Bration is gestart


Jippie, het is 3 januari en de Mini Catalogus staat nu online!
Bekijk hem door op de afbeelding in de rechterzijbalk te klikken.




Vanaf vandaag kan jij ook bestellen uit de nieuwe Mini Catalogus
en de GRATIS cadeautjes scoren uit de Sale A Bration.
Wat je cadeau kunt krijgen, kun je zien als je op de afbeelding klikt.

Lees hier meer over de Sale A Bration!

Morgen plaats ik een verzamelbestelling en kun je GRATIS mee bestellen
als je de bestelling later bij mij op haalt.

Natuurlijk kun je ook vandaag of een andere dag je bestelling doorgeven
dan betaal je de standaard verzendkosten van €5,95 en wordt het bij jou
thuisbezorgd binnen 3-5 werkdagen.

Geef je bestelling door door mij te mailen, 

Zie ik je morgen weer?
Dan doe ik mee met de Bloghop van NL Stampin' Up! Demo's.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten