woensdag 1 januari 2020

Stampin' Up! Feels like Frost * Gelukkig Nieuwjaar


GELUKKIG NIEUWJAAR!
Een gezond, liefdevol en creatief 2020 gewenst!


Deze kaart maakte ik met de 'YCCI' kwartaalkit. Morgen lees
je er meer over op mijn blog!

Het streepjespapier komt uit het 'Feels like Frost' design papier en
bevat een lekkere zilveren glans laag. Daar bovenop een stuk Vellum
om het bling gehalte iets af te dempen en het geeft een chique effect.



De tekst komt uit de 'Knusse Kerst' stempelset en heat embosste ik
op een strookje 'Basic Grey' cardstock.
De bessentakken komen uit de 'Frosted Foliage' stempelset en
 stempelde ik met 'Basic Grey'. 



De besjes kleurde ik in met de 'Shimmery Crystal Effects' pen 
en strooide daar gelijk 'Ice Stampin' Glitter' over.
Net of er een laagje rijp op de bessen zit.




Het is je laatste kans om nu nog iets te bemachtigen uit de 
Herfst/Winter catalogus van Stampin' Up!®!
Tot 2 januari heb je de tijd!
Dus grijp die kans en stuur nog snel je bestelling naar mij toe,
ik verzorg hem graag!

Tot morgen!



2 opmerkingen: