donderdag 23 januari 2020

Wegwijs Woensdag * YOU TUBE You Can Create It! uitpakfilmpje


You Can Create It!...?

Op mijn blog ben je deze term al vaker tegen gekomen.
Wat is het nou precies?


In 2014 bedachten twee Duitse Stampin' Up! collega's,
Anja Luft en Heike Fallwickl een productkit met de naam
'Mach was draus!' (maak er wat van!).
Het werd al snel wereldwijd opgepikt onder de naam
'You Can Create It!'.



In 2015 starten Caroline van der Straaten en Inge Groot
 het hier in Nederland, destijds schreef je je per maand in.


Dit is mijn eerste You Can Create It! kitje waar ik mee aan de
slag ging, wil je zien wat ik maakte, kijk hier.

Caro & Inge stopten er eind 2015 mee en ik dus ook.




In het zomer van 2017 zijn Hélène den Breejen en Jolan Meurs
hier mee verder gegaan en werd het een kwartaalkit.
In de kit zitten 3 productpakketjes waar je creatief mee aan de slag gaat,
een cadeautje en nog voldoende extra producten.

Vanaf oktober 2019 wordt de You Can Create It! kit in Nederland
door Hélène den Breejen en Anne-Marie Breurkens verkocht.


Het laatste kwartaal van 2019 besloot ik om weer eens mee te gaan doen
en bestelde mijn kit bij Anne-Marie. Wat ik er mee maakte lees je hier.

Voor het eerste kwartaal van dit jaar bestelde ik weer de kit.
Nieuwsgierig wat erin zit? Bekijk dan mijn YouTube filmpje:


Heb je op- of aanmerkingen over mijn filmpje, ik hoor het graag!

Wat ik met het Januari zakje gemaakt heb, lees je 2 februari hier
op mijn blog!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten