zondag 1 maart 2015

You can create it ! #2 Februari 2015

Mijn 1e inzending voor 'You can create it !' NL.
Een leuk initiatief van Inge Groot en Caroline van der Straaten,
beide Stampin'Up demonstratrices, gestart in januari van dit jaar.
Hier blogde ik er al over.

Dit pakketje kreeg ik dus rond 15 februari in de bus.
Paars....één van de kleuren waar ik weinig mee heb.
En dan nog 2 effen kleuren ook !
Verder heb ik haast geen SU materiaal.
Maar dat is ook geen vereiste. 
Als je maar de materialen uit de toegestuurde envelop gebruikt.
Hier is 't ie dan !
Het was geen makkelijke geboorte !
Ik zat met die knoop in mijn maag.....
en dat witte stuk lint.
Verder heb ik er 2 nietjes, 6 sequins,  
8 plak strass steentjes, wat paars draad, archival inkt zwart,
distress inkt 'seedles preserves' en 1 bloemenstempeltje 
van Eline's huis bij gebruikt.
Wat ben ik blij met  de 'georgeous grunge' stempelset van SU.
 Maakt net even dat extra's met die saaie effen kleuren.

Hier kan je de editie van januari zien.
Ik werk vandaag maar plaats vanavond of morgen de link
met wat anderen ermee gemaakt hebben in februari.

Fijne zondag verder !

2 opmerkingen:

  1. Hai,
    Ik vond het deze maand ook echt een lastige...maar jou uitwerking is echt zo super gaaf!!! Echt heel erg leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart hartstikke leuk geworden! Ik las dat er meer mensen moeite met die knoop en het lint hadden.

    Dank je wel voor de lieve reactie(s) op mijn blog. Als ik een drakentemmer nodig heb dan weet ik je te vinden. (-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen