zaterdag 2 november 2019

Bloghop Creatieve Harten: Kerst

De Creatieve Harten Bloghop staat deze maand in het teken van Kerst.
We zijn allemaal aan de slag gegaan met de mooie Kerstmaterialen
 van Stampin' Up!® waarvan wij demonstratrice zijn.


Naast de Kerstworkshops (klik) sta ik dit jaar ook op de Winterfair van 
'Woord en Daad' op vrijdag 29 november van 15.00 - 21.00 uur 
in mijn dorp Moerkapelle.



Daarvoor maakte ik o.a. deze Geschenkset, 4 luxe kaarten met
envelop in een doorzichtige box. De 'Acetate card box' staat
in de Jaarcatalogus op blz. 173.



Een luxe kaart heeft een versierde envelop waardoor het gelijk
al een feestje is als de ontvanger de kaart uit de brievenbus haalt.



Deze set maakte ik met de prachtige 'Brightly Gleaming' serie,
in de Herfst/Wintercatalogus te vinden op blz. 30 - 32.



De achtergrond van deze kaart embosste ik met de
 'Scripty 3D' embossingfolder.
De stempels stempelde ik met zwarte inkt en kleurde ik in met 
'Stampin' Blends' en de aqua painter met inktpad.
Sommige stukjes kregen een laagje 'Wink of Stella' voor wat glitters.



Deze kaart is een CAS kaart, clean and simple.
De basis is net als bij de 3 andere kaarten de crème kleur 'Very Vanilla'.



Ik stempelde de 2 Kerstornamenten met de 'maskeer techniek'
waardoor het lijkt of het kleine ornament voor de grote staat.
De spetters lijken zo achter de ornamenten te liggen, ik gebruikte
hiervoor de 'heat emboss techniek'.



Op deze kaart een heleboel Kerstornamenten waarvan er één uitspringt.



Deze stempelde ik met Versamark, bestrooide hem met koperen
embossingpoeder en verhitte het met de heattool. 
'Heat embossen' geeft altijd een luxe uitstraling en is heel leuk
om te zien en te doen.
Ik kleurde hem in met de markers op alcoholbasis, de Stampin' Blends.



Bij de laatste kaart in deze box gebruikte ik een stukje van het
mooie designpapier waar koperen accenten op zitten.
De leuke koperen sterretjes horen ook bij deze serie.

Denk je nu: 'deze Geschenkset zou ik graag willen hebben'.
Hij is bij mij te bestellen en kost €12,50, daarvan schenk ik
15% aan 'Woord en Daad'.

Wil je zelf aan de slag, kom dan naar mijn Kerstworkshops (klik) 
of bestel de materialen bij mij. Stuur een mailtje naar

Hop nu lekker verder voor meer Kerst inspiratie met de lijst
 die hieronder staat.

Gezellig dat je langskwam en tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige set kaarten heb je gemaakt Annette. Ik wens je veel succes op de fair!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige set is dit zeg! Veel succes op de winterfair!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie set heb je gemaakt Annette! Chique de Paris.
    Heel veel succes op de winterfair.

    BeantwoordenVerwijderen