maandag 4 november 2019

Stampin' Up! Tjokvol Kerst/Cup of Christmas #Kerststerren


Sinds vrijdag lekker aan het spelen geweest met de stempelset
 'Tjokvol Kerst' van Stampin' Up!®.
Ik maakte er eerder ook al kaarten mee, lees hier, hier en hier.



Dit keer maakte ik Kerstkaarten, ik wil er voor de Winterfair
genoeg hebben om te verkopen.



De mok met kerstster, de kerstzuurstok en de hulst met besjes
stanste ik uit met de Bigshot en de 'Cup of Cheer' Dies.
De tekst embosste ik met wit embossingspoeder.



De kerststerren en het kleine hulsttakje stempelde ik met zwarte
Stazon inkt en kleurde ik in met de aquapainter en inktpad.
Verder plakte ik nog wat 'Red Rhinestone Basic Jewels' voor
het bling-bling gehalte, het is tenslotte een Kerstkaart.

Leuk dat je weer langs kwam!

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen: