woensdag 30 oktober 2019

Wegwijs Woensdag * Nieuwe Papiersnijmachine


Als Stampin' Up! Demonstratrice konden we hem al vanaf 
1 oktober bestellen maar er is goed nieuws!
De NIEUWE 'Paper Trimmer' is vanaf a.s. vrijdag 1 november
nu ook voor klanten verkrijgbaar.



En dit is hem dan! 
Dé  NIEUWE  'Paper Trimmer' van Stampin' Up®!.



Ik heb hem nu een week in gebruik.
Hij snijdt heerlijk, glijdt door het papier heen.
En hij snijdt nu heel precies, een millimeter  eraf is geen probleem.
Bij het rillen is het geultje veel fijner en het is even aftasten 
hoeveel 'druk' je moet zetten. Het dubbelvouwen gaat veel
makkelijker omdat het een scherpere vouw is.



Als je hem uit de verpakking haalt, zitten de mesjes zo, donkere snijknop
 boven en lichte rilknop onder. Ik ben een gewoontedier en heb de knopjes
omgewisseld net als bij de oude trimmer, rillen boven en snijden onder.
De mesjes verwijderen ging trouwens makkelijk.
Wat mij opviel was dat het snijmesje en het rilmesje veel groter zijn
 dan bij de oude trimmer.



De uitklaparm is wel een stuk steviger en stabieler. 
Waar ik aan moet wennen, is dat deze een opstaand randje heeft
als hij ingeklapt is. Nu kun je hem telkens uitgeklapt laten,
 maar ik vind dat niet handig.



Waar ik wel héél erg blij mee ben, is dat de lineaal bovenin nu doorloopt.
 Dus geen gat meer tussen de 15,5  en 17 cm, jippie!
De cijfers zijn ook iets groter, dus makkelijk af te lezen.



De doorzichtige lineaal klikt vast.
 Om hem makkelijk te openen heb ik ontdekt dat je hem het beste 
onderaan omhoog kunt duwen met je duim.
Op deze lineaal staan alleen inches, terwijl ik daar ook graag 
centimeters had gezien.
Waar ik ook tegen aan liep is dat onderin de centimeters niet
meer tot 15 cm gaan, dit loste zich vanzelf op.
Ik meet nu meer bovenaan.


Zo in het eerste gebruik heb ik pluspunten en een aantal wenpuntjes
gevonden. Ik ben tot nu toe erg tevreden.
Nu is het vooral spannend hoe de mesjes het gaan doen, 
want daarom is de nieuwe trimmer gekomen.

Om te vieren dat de NIEUWE Paper Trimmer er aankomt,
heb ik voor jullie een geweldige actie:


Heb je vragen of wil je je bestelling doorgeven?
Ik help je graag!

----



Ook de prachtige 'Christmastime is Here' serie
is vanaf vrijdag 1 november te bestellen.
Het is een limited Edition dus aanwezig zolang de 
voorraad strekt.
Lees er hier meer over!


Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten