maandag 9 september 2019

Stampin'Up! Harvest Hellos #2 Hey there, pumpkin!


De herfst doet langzaam zijn intrede en dan wordt het weer pompoenentijd.
Dit jaar geen één pompoen van eigen kweek, ze stonden maar te kwarren.


Gelukkig heeft Stampin' Up!® een hele leuke pompoenstempel
in hun collectie waar ik deze kaart mee maakte.


De 'Harvest Hellos' stempelset waar ook die leuke appel uitkomt.
Met de appel maakte ik eerder een theemapje  en een kaart mee.



Met een aquapainter en inkt 'Pumpkin Pie' kleurde ik de pompoenen in,
de blaadjes met de kleur 'Mossy Meadow'.
Om het steeltje van de pompoen een gestrikt stukje linnen draad.



De tekst stempelde ik met de kleur 'Pretty Peacock' net zoals de
kleur van de basiskaart en de krulletjes die ik erop stempelde.
Onder de pompoenen plakte ik een stukje Vellum wat net meer sfeer geeft.



Bij deze stempelset hoort deze handige 'Apple Builder' pons.
Geen geknip maar in één druk klaar.



Koop je ze samen dan krijg je een bundelkorting van 10%!

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, mail naar


---


WORKSHOP 11 SEPTEMBER
'Magnolia Lane'


Er zijn nog 3 plekjes vrij voor de workshop van a.s. 
woensdagavond 11 september.
Hier lees je er meer over!

---

September = Designpapier Actie maand




A.s. zaterdag 14 sept. plaats ik een verzamelbestelling en
 kun je mee bestellen zonder verzendkosten te betalen mits
je het bij mij thuis oppikt.

Kijk ook nog eens naar die geweldige Designpapier Actie,
hier lees je er meer over!


Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Pompoenen.... dat vind ik nou echt herfst!
    Mooie kaart, de kleuren van de pompoenen vind ik heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook! De oranje kleur heet hoe kan het ook anders ‘Pumpkin Pie’

    BeantwoordenVerwijderen