vrijdag 23 augustus 2019

YOUTUBE SNEAK PEEK Harvest Hellos #Theemapje


Bij Margriet zag ik de combinatie van dit appeltje met de stempel en
ik werd daar helemaal blij van.



Ik gaf er mijn eigen draai aan en zo ontstonden deze Theemapjes die
ik deze week als cadeautje naar mijn klanten stuur met de 
nieuwe Herfst/Wintercatalogus van Stampin' Up!.



De appelstempel komt uit de nieuwe 'Harvest Hellos'
stempelset en stanste ik uit met de bijbehorende 'Apple builder' pons.
De appel stempelde ik met Versamark, strooide er embossingpoeder over
en liet het smelten met de heattool.



Het 'Daar word je blij van' komt uit de stempelset 'Stempelen maar!'
die je alleen als Demonstrator kunt bestellen.



De appelpart en pitjes stempels komen ook uit de stempelset 'Harvest Hellos'. 
Het 'Pluk de dag' komt uit de Nederlandse stempelset 'Pluk de Dag'
uit de nieuwe jaarcatalogus.

Ik heb een filmpje gemaakt hoe je deze Theemapjes maakt.
Veel kijk- en knutselplezier!




Tot de volgende keer!

---





Klanten die de laatste 3 maanden bij mij een bestelling hebben geplaatst
of een workshop hebben gevolgd, krijgen de nieuwe Herfst/Wintercatalogus
dit weekend in hun brievenbus.

Wil je ook de Herfst/Wintercatalogus ontvangen?


Plaats een bestelling van minimaal €30,- en je ontvangt de gids gratis.

Of ik stuur hem tegen een vergoeding van de verzendkosten naar je op.

Heb je nog vragen of wil je de catalogus ontvangen, mail dan naar:
kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten