zaterdag 7 september 2019

Bloghop Creatieve Harten: Fun Fold 'Pop Out Swing Card'


Gezellig dat je er bent!
Vandaag weer de maandelijkse bloghop met de Creatieve Harten,
een groep van Stampin'Up! Demonstratrice's die iedere maand
de uitdaging aangaan om leuke voorbeelden te maken met de
prachtige producten van Stampin' Up!®.

Deze maand was de opdracht een 'Fun Fold' kaart.
Ik koos voor de 'Pop Out Swing Card' gemaakt m.b.v.
dit filmpje van Dawn Griffith uit Amerika.
Ik paste de maten aan maar kan het kladpapiertje niet meer vinden...



Met het prachtige designpapier uit de 'Magnolia Lane' serie bekleedde
 ik de voorkant van de 'Mossy Meadow' basiskaart.



Met de 'Layering Squares' dies (141708) stanste ik een vierkant
uit de voorkant. Uit een stukje 'Pink Petal' cardstock stanste ik
de kartelrand samen met de vierkant.



Hier bovenop kwam een kleinere vierkant met de magnoliaknop
die ik stempelde met zwarte 'Memento' inkt en inkleurde met de
'Stampin' Blends' in 'Petal Pink' en 'Mossy meadow'.
De tekst 'Zomaar...' komt uit de Nederlandse stempelset 'Van alles Wat'
(151741)



In de binnenkant een klein gevouwen 'muizentrapje' die ik
beplakte met strookjes van hetzelfde designpapier als op de voorkant.



Ook hier weer dezelfde bloemknop en blaadjes uit de 'Good Morning Magnolia'
stempelset.

A.s woensdagavond 11 september geef ik een workshop met deze prachtige
serie. Er zijn nog 3 plekjes over. Lees er hier meer over!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Hier onder de lijst met collega Demonstratrice's die deze keer mee hoppen,
klik voor meer inspiratie op een naam en hop gezellig door.

Een fijn weekend verder en
tot de volgende keer!



7 opmerkingen: