vrijdag 6 september 2019

Stampin 'Up! Little Elephant # Mini Album

Afgelopen dinsdag werd ons achternichtje Saar geboren!
De volgende generatie is van start gegaan, ik word oud...


Voor mijn schoonzus en zwager maakte ik dit mini album met het 
schattige olifantje uit de stempelset 'Little Elephant' van Stampin' Up!.
'Opa en Oma' stempelde ik met de 'Lined Alphabet' stempelset en
knipte ik uit.



Door het roze 'Petal Pink' cardstock zoet, door de zwarte accenten stoer.
Het stippelpapier komt uit de Sale-A-Bration van dit jaar, is 'retired' 
dus niet meer te koop.



De binding naaide ik met 'Solid Baker's Twine' vast.
De kleine lettertjes zijn ook retired, maar blijf ze zo leuk vinden.



De eerste foto drukte ik af en plakte ik in.
De tekststempel komt uit de Nederlandse stempelset 'Voorjaarswensen'
(149850 €30,-) die in de jaarcatalogus staat.



Verder een hoop lege plekjes voor de toekomstige foto's.



Al de kleine stempeltjes zoals deze bloemen, de hartjes
en het parapluutje komen allemaal uit dezelfde stempelset
'Little Elephant' (151237 €24,-)



Ik werd geïnspireerd door de Duitse demonstratrice Ramona en zij
weer door Dani Peuss, een Duits merk.

Vragen of een bestelling plaatsen, mail kreaneeltje@gmail.com.

Morgen is er weer de maandelijkse Creatieve Harten Bloghop!
Gezellig als je dan ook even langskomt om te kijken welke
'Fun Fold' kaart ik maakte.

Tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. Wat vind ik dit ontzettend leuk zeg!!
    Zo schattig en héél handig om altijd bij je te dragen en trots de foto's te kunnen laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs lief cadeau. Zo mooi gemaakt. Dat dragen ze vast met trots bij zich. (En Annette, ik vind jou helemaal niet oud)

    BeantwoordenVerwijderen