maandag 29 juli 2019

Stampin' Up! Lined Alphabet #Thuis

Ik had een verhuiskaart nodig en zin om te kliederen met een
watercolor achtergrond.


Uiteindelijk werden het er zelfs twee.
Terwijl ik bezig was en dit ontwerp er uitkwam, vond ik dat ik hem ook
gelijk kon gebruiken voor mijn Buurtjes van vroeger die al een poosje 
geleden verhuisd zijn.



Als je goed kijkt, zie je kleine glittertjes in het papier.
Dit is het 'Shimmery White' papier van Stampin'Up!®, perfect om
te gebruiken voor watercolouring.
Je maakt het goed nat met een aquapainter  en voegt er dan druppeltjes
inkt aan toe. Hier gebruikte ik de kleur 'Sahara Sand'.



Voor de andere kaart gebruikte ik de mintgroene tint 'Mint Macaron'.
Het woord 'thuis' stempelde ik in de kleur van de achtergrond met de
stempelset 'Lined Alphabet' en knipte het uit.
Er zijn ook stansen voor de liefhebbers.
Het huisje en de dennenbomen komen uit de 'Hearts come Home'
stempelset. Niet meer leverbaar maar heerlijk om er af en toe nog
mee te kunnen werken.



De glinsterende pailletten zijn voorzien van een handig plaklaagje om
 zo op te plakken. Ze komen uit het 'Basic Adhesive-Backed Sequins'
pakket op bladzijde 177 van de jaarcatalogus en zijn er in de vijf tinten
'Mint Macaron', 'Pearl White', 'Petal Pink', 'Sahara Sand' en 'Soft Sea Foam'.

Heb je nog vragen over de gebruikte materialen of wil je ze bestellen?


De standaard verzendkosten bij een bestelling bedragen €5,95.
Na het voldoen van de kosten, plaats ik gelijk jouw bestelling en
dan wordt het binnen 3-5 werkdagen bij jou thuis bezorgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten