vrijdag 26 juli 2019

Stampin'Up! Garden Goodness #1

Terwijl de mussen van het dak vallen, kregen wij deze week
de nieuwe Herfst/Wintercatalogus 2019 ter inzage.
En ik kan jullie vertellen dat er weer geweldige leuke dingen instaan.
Zodra ik de catalogussen binnen heb, vermeld ik het en kun je een eigen 
exemplaar reserveren.


Met de gezonde stempelset 'Garden Goodness' maakte ik deze week deze kaart. 
Voor onze cavia's mag ik bij een paprikateler verderop altijd paprika's pakken
 uit de kneusjesdoos. Daar zijn wij zo blij mij en daarom deze toepasselijke kaart
 met rode paprika's als bedankje.



De groene "Pear Pizzazz' stippen zijn eigenlijk de pit van de avocadostempel,
zijn ze niet dottig? De prachtige tekst komt uit de 'Country Home' stempelset.

Al deze prachtige stempels van Stampin'Up! zijn bij mij te bestellen.
Mail je bestelling door naar kreaneeltje@gmail.com


Fijn Weekend en tot de volgende keer!

***



Nog een paar dagen kun je genieten van de 10% korting
die je krijgt als je in juli voor €60,- aan Stampin'Up! 
producten koopt.


En vergeet deze geweldige actie niet, ook nog geldig
in de maand augustus;



Geen opmerkingen:

Een reactie posten