maandag 17 juni 2019

Woven Threads design papier #1 Thanks

Een 'Dank je wel' kaartje voor bij een bestelling maken is altijd leuk.
Helemaal als het papier waarmee je werkt zó mooi is.
De basiskaart is in de kleur 'Crumb Cake' met daarop een mat
 in de nieuwe 'In Color 20129-2021' kleur 'Terracotta Tile'.


Voor deze kaart gebruikte ik het 'Woven Threads' design papier
van Stampin'Up!®. Hier vertelde ik er al iets meer over.
Deze print is groot en druk, dan heb je niets meer nodig dan
een rustig detail.



Het kleine detail is het strikje van linnendraad met daarbovenop
een label uitgestanst met de 'Stitched Nested Label' dies.
De tekst komt uit de stempelset 'Good Morning Magnolia' en
stempelde ik met de 'Terracotta Tile' inkt.

Wil jezelf graag aan de slag met dit prachtige papier, heb je vragen
 of wil je een bestelling plaatsen, mail mij:

Tot de volgende keer!

---


Liever een papieren Jaarcatalogus?

De nieuwe Jaarcatalogus krijg je gratis bij een bestelling van €30,-.
Of ik verstuur hem tegen verzendkosten naar je op!

2 opmerkingen: