woensdag 19 juni 2019

Wegwijs woensdag *Beginners brochure



Een nieuwe Jaarcatalogus zorgt voor verandering en nieuwe producten.
Om jullie wegwijs te maken met Stampin'Up!® en hun prachtige producten
ga ik vanaf nu op woensdag hierover een blog schrijven.

Naast de nieuwe jaarcatalogus heeft Stampin’Up! dit jaar
ook een 'Beginners Brochure' uitgebracht.

Een fijne start om kennis te maken met Stampin’Up! en hun producten.
Klein en compact en niet zo overweldigend als de jaarcatalogus.
Handige kant-en-klaar kits waarmee je zo aan de slag kunt gaan.



Klik op de afbeelding om de Beginners Brochure te bekijken.

En, wat vond je ervan?
Zit er een set bij waarmee je zo aan de slag zou willen,
 ik bestel hem graag voor je!

Wil je zo snel mogelijk alles in huis?
Dan betaal je €5,95 en laat ik alles bij jou thuis bezorgen.

Je kunt ook meedoen met de volgende verzamelbestelling,
hiermee betaal je geen verzendkosten en haal je je spulletjes
bij mij op.

Heb je nog vragen?
Mail mij gerust, kreaneeltje@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten