vrijdag 7 juni 2019

Stampin'Up! Woven Threads design papier & To A Wild Rose stempelset

 In mijn blog over de nieuwe In Color kleuren stond een oproep
om je favoriete Incolorkleur aan te geven en dan kreeg je een
kaartje in die kleur. Daphne liet een reactie achter.
Zij koos voor de lila tint 'Purple Posy' omdat haar hond Lila heet.



Dit is de kaart die ik voor haar maakte!
En als het goed is, is hij al door haar ontvangen.
De basis voor deze kaart is gemaakt met de lila tint 'Purple Posy'.
Daarop een stuk designpapier uit de nieuwe In Color 6"x6" 2019-2021
in het oud roze 'Rococo Rose'.



De drukke achtergrond komt uit het prachtige designpapier van de 
'Woven Threads' serie waarin alle nieuwe In Color kleuren
aanwezig zijn.



Helaas geen lila bloem dit komt doordat er met de inkt van deze inktpad
wat problemen zijn en ze tijdelijk niet leverbaar zijn.
Ik koos daarom voor een roos in de licht blauwe kleur 'Seaside Spray'.

De roos en de blaadjes komen uit de stempelset 'To A Wild Rose'.
Het is een 'Two-Step' stempelset waarbij je de roos in drie lagen
kunt opbouwen. Ik heb voor deze kaart twee lagen gestempeld.
Beide rozen met een andere tweede stempel.



Bij deze stempelset is ook een stansenset 'Wild Rose Dies' waarmee 
ik de bloemen en blaadjes uitstanste met de Big Shot. 
Ook komen daar de leuke lila takjes uit.
Samen zijn deze te bestellen met een bundel korting van 10%.



De tekst komt ook uit deze stempelset en stempelde ik met de oranje kleur
 'Terracotta Tile' op een klein label die ik uitstanste met de 'Stitched Nested' dies.
Ook nieuw in het assortiment van Stampin'Up!®.

Met het ingaan van de nieuwe jaarcatalogus zijn er weer een hoop
mooie producten verschenen.
Wil je Stampin'Up!® producten bestellen of heb je een vraag hierover?
Ik help je graag!
Neem contact met mij op via mijn mailadres;

Fijn weekend en tot de volgende keer!

***




Wil je graag de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up!® van papier
 thuis hebben zodat je er heerlijk doorheen kunt bladeren?

Bij een bestelling van €30,- krijg je hem GRATIS en anders stuur ik
 hem tegen vergoeding van de verzendkosten naar je op.

Mail mij:

2 opmerkingen:

  1. Jazeker heb ik hem ontvangen!!
    (Via de mail laten weten, want vind het altijd fijn als mijn kaarten aankomen, dus denk dan "andere mensen vinden dat ook fijn om te weten")
    In het echt is de kaart nóg mooier.
    Ik vond de bloem best wel Lila achtig hoor, hihi,
    Komt vast door de combinatie van het achtergrond papier.
    Wat zo leuk is, ik zie hier op je blog de kaart en heb hem om in mijn handen, ik begrijp je uitleg nu nog beter, je hebt me erg geïnspireerd!
    De kaart hangt in onze kamer, aan mijn speciale kaarten rekje.
    Genieten dus!!

    BeantwoordenVerwijderen