vrijdag 21 juni 2019

Nieuwe Catalogus Party 19 juni jl.


Afgelopen woensdag was het zover!
De workshop 'Nieuwe Catalogus Party' in mijn knutselschuur.



Wat voor moois Stampin'Up!® dit jaar uitbracht in de jaarcatalogus,
daar kwamen we al stempelend achter.



Voor op tafel had ik deze rozetten gemaakt met het 'Woven Threads'
designpapier waar alle vijf nieuwe 'In Color' kleuren in voorkomen.



Kleuren gingen we ook met de 'Stampin' Blends' die nieuw in mijn 
assortiment zijn, alcoholmarkers waarmee je kleurt als een professional.



Voor iedereen lag deze envelop klaar, met natuurlijk de nieuwe jaarcatalogus, 
een nieuwsbrief en kopieën van de 4 nieuwe Nederlandse stempelsets.



Er kwamen vanavond drie gasten op het feestje.


Een showtafel met voorbeelden en nieuwe producten kon niet
ontbreken op zo'n avond.



Er was hard gewerkt de laatste weken!



De 'In Color' 2019-2021 kreeg zelfs een eigen hoek met de leuke
slinger die ik maakte met de stempelset 'Follow your Art' waarvan ik
 dan de Duitse variant heb "Kreativität Verbindet'.



Voor mijn gasten had ik deze leuke cadeautjes gemaakt n.a.v. een youtube filmpje
 van Danielle Kassing (een cadeautje voor mijn collega's).



En dit zijn mijn 3 voorbeeldkaarten die mijn gasten konden gaan maken.

Het was een leuke en gezellige avond!

Wil je nou zelf ook eens een workshop bijwonen, klik op mijn tabblad
'Workshop Agenda' hierboven om ze te bekijken.

De eerst volgende keer is woensdagochtend 3 juli met de prachtige
'Bird Ballad' Serie met de vogeltjes.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust via mijn mailadres;

Fijn weekend en tot de volgende keer!

1 opmerking: