maandag 24 juni 2019

Stampin' Up! Memories & More Magnolia Lane Card pack


Even snel een kaartje maken?
Dat doe je met de 'Memories & More' kaartjes van Stampin'Up!
Bekijk het filmpje om een indruk te krijgen.





Degene voor wie ik dit kaartje maakte, is dol op Stampin'Up!
 en klant bij mij vanaf het eerste uur.
Voor haar verjaardag wist ik precies waar ik mee aan de slag
zou gaan. Met de prachtige kaarten en enveloppen die bij deze
serie horen.



Zeg het nou zelf, die binnenkant is toch om op te vreten zo mooi?!



Ik stempelde de bloemknoppen uit de 'Good Morning Magnolia' stempelset
en kleurde ze in met inkt en een aquapainter. 
Het blaadje wat er onder uit piept, stanste ik met de bijpassende dies.

Zo heb je redelijk snel een pracht kaart!

Al deze materialen zijn bij mij te bestellen!
Ik verzorg graag jouw bestelling, mail mij:

1 opmerking: