woensdag 31 oktober 2018

Snowflake Showcase limited edition


Stampin'Up!® pakt de maand november uit met maar liefst 5 exclusieve limited producten.
Exclusief en limited houdt in dat ze te bestellen zijn vanaf morgen 1 november tot 
zolang de voorraad strekt. In het onderstaande filmpje showt Shannon ze:



Hieronder zie je de 5 exclusieve limited producten:

 Deze stempelset kost €25,-
Deze metalen sneeuwvlokjes kosten €9,75 (20 stuks)

Deze stansset kost €47,- (20 stansen)

Deze 2 vellen van 30,5 x 30,5 cm kosten €6,-
Het voelt fluweelachtig aan.



Deze stempelset kost €21,-
Deze producten zijn vanaf morgen te bestellen.
Ik verzorg graag je bestelling!
Ik kan ze tegen een vergoeding van €5,95 rechtstreeks naar jou thuis
 toe laten zenden of ik bestel het mee met de verzamelbestelling a.s. zaterdag
en dan kun je ze bij mij thuis oppikken.

Mail mij om je bestelling door te geven of voor meer informatie!
kreaneeltje@gmail.com


A.s. zaterdag 3 november ben ik er weer met de bloghop
van de Creatieve Harten, dit keer over verpakkingen!
Kom je weer gezellig langs?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten