maandag 29 oktober 2018

Country Lane design papier # Creatieve Harten Design Challenge

Doordat ik bij Caroline ingestapt ben als Stampin'Up! Demonstratrice,
behoor ik tot het team 'Creatieve Harten'. Binnen dit team worden er
 swaps georganiseerd en sinds september ook design challenges.


 Afgelopen zaterdag had ik de prachtige 'Country Lane' suite
op mijn knutseltafel liggen. Ik was lekker een voorraadje kaarten
 aan het maken en ineens 'viel het kwartje'.

Deze maand was de challenge deze sketch.
Nou heb ik het op de één of andere manier niet zo met een sketch.
Vandaar dat het zo lang duurde....


Het mooie design papier "Country Lane' gaf de basis.
Het kleine groene strookje (old olive) is met de embossing folder
 'Tin file dynamic texturen impressions' ge-embosst (wat een woord hè).
Die geeft dat leuke tegeltjes effect.


De kan vulde ik dit keer niet met de bloemen uit de
 'Country Home' stempelset, maar met de besjes uit de 'Peaceful Noel' -
en het blaadje uit de 'Feathers & Frost' stempelset.

A.s. woensdag ben ik er weer i.v.m. de Limited Edition actie van Stampin'Up!®
Kom je een kijkje nemen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten