zaterdag 3 november 2018

Bloghop Creatieve Harten: Verpakkingen


Het is weer de eerste zaterdag van een nieuwe maand
dus tijd voor dé Creatieve Harten Bloghop!
Leuk dat jij er bent!

Vandaag zie je tijdens deze 'Hop' allerlei soorten verpakkingen en
dat is handig met al die feestdagen op komst.


Voor mijn project gebruikte ik één van de vele kant-en klare 
verpakkingen die Stampin'Up!® heeft, de 'Striped Treat bag'
oftewel het gouden gestreepte zakje.

Dit zakje kan je ook leren maken tijdens mijn Kerstworkshops.
Op woensdagavond 14 november is er nog 1 plaatsje vrij en
op woensdagochtend 28 november zijn er nog 2 vrij.
Hier lees je er meer over!


De zakjes zijn normaal plat. Deze bewerkte ik tot een heus 3D project.
Ik zag dit op You tube bij Sandra Ronald van Arty Paper Crafters.
Al je op haar naam klikt, zie je het You tube filmpje.

De versiering is simpel maar o zo leuk.
Gemaakt met producten uit de 'Under the Mistletoe' serie van Stampin'Up!®,
deze vind je in de jaarcatalogus op bladzijde 96/97.


De ruitbanner maakte ik met het prachtige vrolijke design papier.
Het papier van de kleinere banner stempelde ik zelf met de besjes stempel
 uit de bijbehorende stempelset 'Mistletoe Season'.
Hoe ik dat precies gedaan hebt, leg ik a.s. maandag uit op dit blog.

De tekst en het strikje komen ook uit de 'Mistletoe Season' stempelset.
Ik lijmde dit allemaal aan elkaar en bevestigde het met het 
'Gold Library' clipje aan het zakje.

Vanavond plaats ik mijn verzamelbestelling,
wil je wat van dit leuks bestellen mail mij dan:

Ik ben zo nieuwsgierig welke verpakkingen mijn SU-collega's maakten!!
Hop jij mee hieronder staan de links naar hun blogs.

Veel plezier ermee!






11 opmerkingen:

  1. Mooi, dit zakje als 3D. Leuk versierd en ook mooi gefotografeerd. Ik kom maandag nog eens kijken. (Je blog wordt steeds mooier, goed bezig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje Annette!
    Je bent weer lekker druk aan het freubelen zie ik.
    Volg je stiekem ook op insta ook al reageer ik niet altijd. ;-)
    Je maakt erg leuke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, heb een goed voorbeeld!
      Al is het jammer dat jij nu mij nadoet..... luister aub goed naar je lichaam!😘

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk en wat super om er een bodem in te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig geschenktasje en leuk versierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ja hè, zag het op internet en dacht dat wil ik ook eens doen

      Verwijderen