maandag 27 augustus 2018

Vakantie Catalogus Swap Creatieve Harten

 In het Creatieve Harten team werd van de zomer een
Vakantie Catalogus Swap georganiseerd.
Een leuke manier om voorbeelden van stempelsets uit de 
jaarcatalogus te verzamelen.


Ik schreef mij in met de 'Happy Birthday Gorgeous' stempelset omdat ik hem heb,
 er niet veel meegemaakt heb en weinig voorbeelden voorbij zie komen.


Verder gebruikte ik het 'Incolor designpapier' in de in 'Incolor 2018-2020',
lekker vrolijk en kleurig papier.


Het vierkantje stanste ik uit met de 'Stitched Shapes' framelits,
dat randje vind ik zo leuk.


Het label ponste ik uit met de 'Everyday Label' pons.


Alle bloemetjes en blaadjes knipte ik met de hand uit, 
een lekker werkje voor de tv.


De kleine sterretjes komen uit de 'Picture Perfect Birthday' stempelset.


En de achtergrondmat haalde ik door de Bigshot heen met de
'Softly Falling' embossing folder wat de leuke stipjes oplevert.


Je mocht je voor net zoveel groepen inschrijven als je wilde,
ik schreef mij maar voor 1 groep in.


Ik werd ingeloot in Swapgroep 2, die uit 7 personen bestond,
dus maak je ook 7 kaarten en stuur je ze naar iedereen in de groep.


Zo kreeg ik dus ook 6 mooie kaarten terug die ik als voorbeeld kan gebruiken.
De Swap loopt tot 31 augustus en ik heb ze nog niet allemaal binnen.


Hier een overzicht van alle kaarten die ik maakte bij elkaar.

Leuk dat je langskwam!

 Groetjes,
Annette 

1 opmerking: