maandag 20 augustus 2018

‘Country Lane’ workshop 19 september a.s.


De nieuwe Herfst/Wintercatalogus van Stampin’Up! komt eraan!
Vanaf woensdag 5 september kunnen jullie hieruit bestellen.

Als Stampin’Up! Demonstratrice heb ik het geluk dat ik hem altijd eerder
 kan bewonderen en eruit kan bestellen en er mee mag knutselen.


Helemaal blij werd ik van de herfstsuite ‘Country Lane’.
De mooie herfstkleuren van het designpapier, de bloemenstempels die je kunt inkleuren,
de geweldige teksten én ‘tegeltjes’embossing folder, gaven de doorslag en ik heb het gekocht.

Om nu al dat moois voor mezelf te houden wil ik niet daarom geef ik een workshop
 (en ook een beetje om te kijken of het mij al lukt na mijn ziekzijn).

En wel op woensdagavond 19 september a.s.!!!

Kijk in mijn Workshop Agenda voor meer informatie.


Wil je graag de nieuwe herfst/wintercatalogus ontvangen om alvast door te bladeren?

Op afspraak kun je hem bij mij thuis oppikken, bel :06-12585189
of
ik stuur hem tegen de verzendkosten (€3,30) graag naar je toe,
mail me : kreaneeltje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten