zaterdag 1 september 2018

Bloghop Creatieve Harten: Fun Fold card


Het is weer de eerste zaterdag van de maand dus welkom
bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten!
Vandaag is ons thema: Fun Fold Card.

Met de nieuwe seizoenscatalogus voor de deur laat ik jullie
vandaag een 'Sneak Peek' zien!


Bij het bladeren door de herfst/winter catalogus was ik op slag verliefd
op deze geweldige suite: 'Home Country Lane'.
                                                                                                                         

De kleurcombinatie van het paars ('Blackberry Bliss') met het
mintgroen ('Mint Macaron') vind ik geweldig.


Ik maakte het mezelf makkelijk met een 'easy fun fold' kaart' via 
een filmpje van youtube. Alleen heb ik de maten aangepast.



En kijk eens wat een schattige gegalvaniseerde clip, 
hier gebruikt om een strikje van linnendraad aan te binden.


Aan de binnenkant stempelde ik de prachtige kan met bloemen
uit de 'Country Home' stempelset.


Die ik inkleurde met mijn aquapainter en inkt, zo heerlijk om te doen.

A.s. zaterdag 8 september plaats ik weer een verzamelbestelling.
Ik verzorg graag je bestelling!
Lees hier hoe

Je kunt nog veel meer leuke 'fun fold' kaarten bekijken!
Hop gezellig door naar de dames hieronder:


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en zo mooi ingekleurd! Ik ben ook helemaal gek van de Country Lane suite, heerlijke kleuren, designs en producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje geworden zo, en ja deze suite is geweldig leuk... maar er stonden eerst andere dingen hoger op mijn lijstje....

    BeantwoordenVerwijderen