vrijdag 13 april 2018

Stampin' UP! Retired lijst




'Onstage', het grote introductiefeest van de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up!© is geweest.
Helaas is zo'n dag nog veel te druk voor mij dus moest ik tot maandagavond wachten 
 om te zien welk nieuws er is. Dat is een hoop kan ik zeggen!
Van lieverlee deel ik stukjes met jullie om het overzichtelijk te houden.

Als er iets nieuws komt, moet er plek vrijgemaakt worden en daarom is de uitverkoop 
begonnen van de jaarcatalogus 2017-2018 én de lente/zomercatalogus.
Voor alle producten die niet mee gaan naar de nieuwe jaarcatalogus geldt vanaf nu
OP=OP of zolang de voorraad strekt.

De producten zijn nog t/m 31 mei te bestellen.

Bekijk via de volgende knoppen wat er niet meegaat naar de volgende catalogus:



Het gaat hier om de bundelkorting van 10%.


Als je alles bekeken hebt, heb je vast gemerkt dat er vele kleuren gaan verdwijnen.

Natuurlijk de Incolor 2016-2018:


En verder:
page2image1984413312

Heb je een stempelset die je nog graag wilt hebben, wil je je incolorkleuren 2016-2018
 nog aanvullen of de producten van jouw favoriete kleur die gaat verdwijnen ?

Neem dan contact met mij op, ik help je graag!
kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten