zaterdag 14 april 2018

Stampin'Up! Kleur vernieuwing



Als je mijn vorige blog gelezen hebt, dan heb je ontdekt dat Stampin'Up!
veel kleuren gaat vernieuwen. Er wordt vaak zo om de 5 jaar kleuren
 gewisseld, nu heeft het wat langer geduurd. Er zijn op advies van demo's
kleuren teruggekeerd en natuurlijk kijken ze ook naar de verkoopcijfers.


Dit jaar was het de wissel van de Incolor kleuren.
Kijk eens wat een heerlijke heldere kleuren Incolor 2018-2020 zijn!
En de Incolor 2017-2019 blijven ook nog even.


Dit zijn de nieuwe kleuren die toegevoegd worden.


En hier zijn 6 kleuren die weer terugkeren
(handig als je ze nog in je voorraad hebt):




Hierdoor zien de kleurgroepen er vanaf 1 juni a.s. zo uit:



Zwart, vanille en wit vormen nu de groep Basics:



En nu we het toch over veel kleuren hebben....


Wat denk je van de nieuwe catalogus?!

Wil je er ook één in bezit krijgen?

Je krijgt hem vanaf half mei bij mij bij een bestelling vanaf €30,-.
Wil je hem hebben zonder bestelling dan kan je hem bij mij thuis ophalen
tegen een vergoeding van €2,50.
Of ik kan hem naar je opsturen en dan komt er nog €3,90 aan verzendkosten bij.
Bestel je in de maand juni bij mij dan krijg je de €2,50 terug!

Ik help je graag. Mail me!
kreaneeltje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten