maandag 21 oktober 2024

WORKSHOP A.S. WOENSDAG GAAT NIET DOOR!!!

 
WORKSHOP GAAT NIET DOOR!!!


Met pijn in mijn hart moeten besluiten dat de workshop voor
a.s. woensdag niet doorgaat. Het lukt mij niet om op dit moment
alle ballen hoog te houden nu mijn moeder en man mij nodig
hebben.

Mijn moeder is uit het ziekenhuis en sinds vrijdag opgenomen
 in een revalidatiecentrum om opnieuw te leren lopen nu ze
 haar voorvoet mist. Ook kijken ze daar gelijk of het zelfstandig
thuiswonen nog mogelijk is.

Mijn man doet nog steeds rustig aan na zijn hartinfarct en hoopt
deze week te horen wanneer zijn revalidatietraject begint.

---


 GEEN KOFFIE&KAART MORGEN


Ook heb ik besloten dat ik morgen geen Koffie&Kaart 
Facebook live geef. Er blijft erg weinig tijd over om te knutselen 
en wil mezelf geen druk opleggen. 

---
Heb je vragen, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---


 GASTVROUWCODE OKTOBER



 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan jebestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje
 thuisgestuurd als bedankje.

---

 ACTIE STARTPAKKET SPECIAAL


Schaf je in de maand Oktober het Startpakket aan dan profiteer
je van de Actie Startpakket Speciaal! Dit houdt in dat je i.p.v.
€175,- nu voor €214,- aan producten mag uitkiezen en je er
maar €129,- voor betaald. Dit is dus €39,- meer.

---

KORTING OP ALLE CREATIEVE SETS


In de maand Oktober krijg je op alle Creatieve Sets en zolang
de voorraad strekt korting op alle Creatieve Sets.

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten