dinsdag 15 oktober 2024

Stampin' Up! Book Treat Box/Boekvormig doosje + Reindeer Days dsp * Cadeaukaart houder


Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart FB live liet ik zien hoe je het
 Boekvormige doosje in elkaar zet en aankleed met designpapier.

Zondag liet ik al een leuk mini album met dit doosje zien, klik
hier om dat blogbericht te zien.
 


Voor dit doosje gebruikte ik het Reindeer Days designpapier.



Hier bovenop een Pool Party cirkel die ik uit stanste met de
Spotlight On Nature stansenset. Het hertje stanste ik met de
Reindeer Fun stansen uit het designpapier. De hulstblaadjes
en de belletjes komen ook uit de Reindeer Fun stansenset.

Met het bakkerstouw in rood en wit maakte ik een strikje waarmee
ik de belletjes vastzette. De leuke decoratiesteentjes, de Zelfklevende
Kerstsnoepjes zijn helaas voorlopig niet op voorraad.



Binnenin een pocket gemaakt waar je een cadeaukaart of geld
in kunt steken, altijd handig met de feestdagen voor de deur.



Als je de pocket opendoet, is er nog ruimte om wat lekkers in
de stoppen. Hier wat chocolade munten maar ook leuk met
kerst- of winterthee.


 Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis en is vrijdag
voor de 2e keer geopereerd waardoor ze nu haar voorvoet
mist, nu weer aankijken of dit wel goed gaat genezen. 
 Mijn man is nu al weer een week thuis waar hij nog steeds
rustig aan moet doen na zijn hartinfact.

Dus mocht ik later reageren dan normaal, dan weet je dat!

Creatieve groetjes, Annette

---

 GASTVROUWCODE OKTOBER



 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan jebestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje
 thuisgestuurd als bedankje.

---

 ACTIE STARTPAKKET SPECIAAL


Schaf je in de maand Oktober het Startpakket aan dan profiteer
je van de Actie Startpakket Speciaal! Dit houdt in dat je i.p.v.
€175,- nu voor €214,- aan producten mag uitkiezen en je er
maar €129,- voor betaald. Dit is dus €39,- meer.

---

KORTING OP ALLE CREATIEVE SETS


In de maand Oktober krijg je op alle Creatieve Sets en zolang
de voorraad strekt korting op alle Creatieve Sets.

---

Gebruikte Producten voor dit boekvormig doosje:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten