dinsdag 27 augustus 2024

Stampin' Up! Encircled in Nature + Fijne Tijden dsp + Love & Strength * There is hope


 Tijdens de Koffie&Kaart facebook live vanmorgen maakte ik deze 
mooie herfstkaart met het Encircled in Nature productpakket.


De geruite mat komt uit het Fijne Tijden designpapier, beiden
komen uit de Online Only producten, die je dus alleen online
vindt op de website en niet in een catalogus.



De bessenkrans en de takken stanste ik uit Basic White cardstock
en kleurde ik met de Stampin' Blends in. Hiervoor gebruikte ik
de donkere Pecan Pie, beide Cajun Craze en beide Wild Wheat
blends.



De witte cirkel stanste ik ook uit en stempelde de bomen erop
met Mossy Meadow inkt door eerst de stempel een keer op klad 
af te drukken. Met Old Olive inkt en een Blending Borstel 
kleurde ik de cirkel verder in. De decoratiesteentjes komen uit
de Zelfklevende rondjes met weefselpatroon- Pecan Pie en
Transparant. Met Linnendraad maakte ik een dubbele strik.



De binnenkant kreeg een witte mat die ik net als de cirkel bewerkte
al deed ik hier meer bomen stempelen met het generatie stempelen.
De tekststempel is een Sneak Peek van de nieuwe stempelset
Love & Strenght die vanaf september verkrijgbaar is.

Vergeet niet je Bonuscoupons in te leveren en dat het de laatste 
week is dat het designpapier met 15% korting is.

Creatieve groetjes, Annette

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---

 KOFFIE&KAART AUGUSTUS KIT


Lees hier alle informatie!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten