zaterdag 13 juli 2024

Stampin' Up! Hearts & Hugs + To Market dsp * Dassen knuffel

 
Voor het Kaartenbuffet was ik op zoek naar inspiratie en kwam
ik deze kaart tegen op internet bij mijn collega Connie Babbert.



Hoewel de dassen in het middelpunt staan, trekken je ogen toch
eerst naar het designpapier toe. De vrolijke bloemetjes op de
paarse achtergrond komen uit het To Market designpapier.



Ook het oranje stippeltjes papier komt hieruit. De tekst stempelde
ik met zwarte Memento inkt op een strookje Pumpkin Pie cardstock.



De dassen komen uit de Heart & Hugs stempelset en stempelde
ik met zwarte Memento inkt wat ik even liet drogen voor ik ze
met de Stampin' Blends inkleurde. Hierna stanste ik ze met de
Hearts & Hugs stansenset uit Als finishing touch nog wat glitters 
met de Glimmende rondjes steentjes.


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de Jaarcatalogus
ontvangen of iets anders? Laat het mij weten via


Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN

BONUSDAGEN IN JULI 


Tussen 3 en 31 juli krijg je als je bij mij winkelt
voor elke €60,- die je uitgeeft een kortingscode 
van €6,-. In Augustus kun je de kortingscodes
gebruiken. Meer info volgt deze week.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten