zondag 14 juli 2024

Stampin' Up! Fijne Tijden collectie/ Iconic Celebrations + Scenic Pumpkin Patch * Liefs


Met het herfstachtige weer van vrijdag en zaterdag had ik zin
om met de nieuwe Online Only producten aan de slag te gaan.
 Het designpapier komt uit de Fijne Tijden collectie die je dus
alleen online vindt op de website van Stampin' Up!.

 

De pompoenen en het hekje komen uit de nieuwe stempelset
Scenic Pumpkin Patch, die je ook alleen online vindt. Je
gebruikt de maskeer techniek om diepte te geven in de  afdruk.



De labels stanste ik uit met de Kersttijd stansenset, de tekst
komt uit de Kersttijd stempelset en stempelde ik met het
donkergroene Mossy Meadow.



De decoratiesteentjes komen uit de Zelfklevende Rondjes met
Weefselpatroon - Pecan Pie & Transparant



Binnenin stempelde ik nog een keer de pompoenen, dit werkt
de kaart helemaal af.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de Jaarcatalogus
ontvangen of iets anders? Laat het mij weten via


Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN

BONUSDAGEN IN JULI 


Tussen 3 en 31 juli krijg je als je bij mij winkelt
voor elke €60,- die je uitgeeft een kortingscode 
van €6,-. In Augustus kun je de kortingscodes
gebruiken. Meer info volgt deze week.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten