zaterdag 1 juni 2024

Stampin' Up! Garden Meadow # Every day a fresh start



Op internet kwam ik deze super leuke kaart tegen van mijn
 Australische collega Leonie Schroder en wilde deze ook graag
maken.



Afgelopen zondagmorgen tijdens het luisteren naar de kerkdienst
kleurde ik alle afbeeldingen in met de Stampin' Blends



De stempels komen uit de Online Only stempelset Garden Maedow,
die je zoals het al zegt alleen online voor in mijn webshop.



De 3 cirkels tekende ik met de zwarte Stampin' Write Marker
en de cirkel van een lege linthouder.



Met de kwastpunt maakte ik de achtergrond spetters door hem
langs de dop binnenkant van de dop te schrapen.



De basiskaart en envelop komen uit mijn verzameling die ik 
al jaren in de kast heb liggen. Zo jammer dat Stampin' Up!
geen vierkante enveloppen heeft.


Een heel fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---


Van 5 t/m 30 juni 10% korting op de Stans- &
Embossingmachines en ook nog eens 10% op
alle productpakketten met stansenset.

---

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten