donderdag 30 mei 2024

Stampin' Up! Flowering Zinnias * Kaartenswap Mei 2024


 
Dit is de kaart die ik deze maand maakte voor de Mei Swap
 van het Stampin' Up! Dream Girls team. Deze maand verzorgde
mijn collega Geke van der Vegt de kaartenswap.



Voor deze kaart gebruikte ik het vrolijke Flowering Zinnias
designpapier wat je alleen Online Only vindt.



De blaadjes stempelde ik met Old Olive inkt en natuurlijk nam
ik de envelop ook mee, dat maakt je kaart helemaal af.



Als je de kaart openvouwt, komt er een pocket tevoorschijn.
Hierin stopte ik nog zo'n zakje met Zinna zaad, die ik voor
Onstage maakte.

A.s. maandag 4 juni plaats ik een verzamelbestelling, wil je
 mee bestellen geef dan je verlanglijstje door voor maandag voor 
12.00 uur . Hiermee bespaar je verzendkosten als het in een
 brievenbusdoosje of envelop past.

Ook kun je weer rechtstreeks in mijn webshop bestellen,
de problemen met een Visacard zijn weer opgelost.

Voor vragen of om je bestelling door te geven mail je naar 


Creatieve groetjes, Annette

---


Van 5 t/m 30 juni 10% korting op de Stans- &
Embossingmachines en ook nog eens 10% op
alle productpakketten met stansenset.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten