dinsdag 28 mei 2024

Stampin' Up! Sierlijke Stokrozen Creatieve Set/ Hello Hollyhocks kit * Alternatieve kaarten


Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart Facebook Live showde ik
de Creatieve set Sierlijke Stokrozen. Dit zijn de 3 designs die je
met de materialen uit de Creatieve set kunt maken.



In de Creatieve set doos zit alles om in totaal 9 kaarten te kunnen
 maken met een uitgebreide instructie hoe je ze maakt. Alle teksten 
en afbeeldingen zijn al grotendeels uitgesneden zodat je ze er 
makkelijk uit kunt drukken.




Ook liet ik zien dat je met de inhoud van de doos natuurlijk
ook zelf creatief aan de slag kunt gaan en maakte ik voor
iedere kaart een alternatief, zie hierboven.



Van de 1e kaart maakte ik een fun fold kaart, voegde er een
Basic White mat van 7.5 x 10 cm en een Calypso Coral mat
van 7.1 x 9.6 cm aan toe.



Van de 2e kaart sneed ik het schuine roze gedeelte tot aan de 
rillijn met de Paper Trimmer. En de rillijn omhoog zodat de
stokrozen los kwamen. Voegde er een strook Calypso Coral
van 1 cm breed aan toe en lijmde deze op de achterkant van de 
kaart. Op een wit restje uit de doos stempelde ik met donkergroen
Pretty Peacock inkt een tekst uit de Liefde & Lichtpuntjes
stempelset. En knipte ik een takje af.



De 3e kaart kreeg een grote metamorfose. Van de groene basis
sneed ik een mat van 6 cm af. De lijst kreeg een kleurtje met 
de donkere Daffodil Delight Stampin' Blend. De rest zit kant-
en-klaar in de doos.



Hier zie je ze alle 6 nog even op een rijtje! Hoop dat ik je heb
laten zien dat je meer met een Creatieve set kunt. 

Je vindt de Creatieve sets alleen online, ze hebben een eigen
plekje bij Bestel Nu op mijn website tussen de pictogrammen
 links boven.


 Je bestelling kun je altijd plaatsen door een mailtje te sturen naar
kreaneeltje@gmail.com. Op dit moment zijn er online wat
 problemen met acceptatie van Visacards, dus is dit makkelijker.
Je betaald hier standaard de verzendkosten van €7,95.

A.s. maandag 4 juni plaats ik een verzamelbestelling, wil je
 mee bestellen geef dan  maandag voor 12.00 uur je verlanglijstje door.
 Hiermee bespaar je verzendkosten als het in een brievenbusdoosje of 
envelop past .

Heb je vragen? Of wil je nog het GRATIS In Color pakket
ontvangen bij aanschaf van het Startpakket?
Mail kreaneeltje@gmail.com.

Volgende week is er geen Koffie&Kaart Facebook Live!

Creatieve groetjes, Annette

---

INSTAP ACTIE MEI

Nog enkele dagen deze Speciale aanbieding!


Stampin' Up! komt met een geweldige Instap Actie
in de maand mei! Naast het standaard Startpakket
krijg je nu een GRATIS In Color pakket.

---



Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten