donderdag 23 mei 2024

Stampin' Up! Hearts & Hugs + In Color 2024-2026 dsp * Ferrero Rocher doosjes


 De videohop van het Feel Good Design Team staat deze
 maand in het teken van In Color inspiratie, zelf koos ik voor
de nieuwe 2024-2026 In Color kleuren.


Voor de 'Ontdek de Jaarcatalogus' workshop maakte ik deze leuke
doosjes met de nieuwe 2024-2026 In Color kleuren; Peach Pie,
Shy Shamrock, Pretty in Pink, Petunia Pop en Summer Splash.



Het 2024-2026 In Color designpapier gebruikte ik voor het 
dekseltje en bevat 4 verschillende patroontjes. Voor de doosjes
gebruikte ik 2 patroontjes.



Het schattige muisje komt uit het Heart & Hugs productpakket
en kleurde ik in met de Smokey Slate Stampin' Blends. Het 
oortje en de neus is de donkere Petal Pink blend. De hartjes
kregen een 2024-2026 In Color kleur. 



In het doosje past precies zo'n heerlijke gouden Ferrero Rocher
bonbon en is leuk als tafelgeschenk tijdens een diner of workshop.



Klik op de afbeelding om naar mijn YouTube kanaal te gaan
om te starten met de videohop. Heel veel hopplezier!

Creatieve groetjes, Annette

---

INSTAP ACTIE MEI
Nog enkele dagen deze Speciale aanbieding!


Stampin' Up! komt met een geweldige Instap Actie
in de maand mei! Naast het standaard Startpakket
krijg je nu een GRATIS In Color pakket.

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten