donderdag 25 april 2024

Stampin' Up! Unbounded Beauty collectie * Koffie&Kaart April kit In Color 2024-2026 - Glitter ovalen


Dinsdag tijdens de inspiratie workshop van de Koffie&Kaart
April kit maakte ik 2 kaarten.  Dinsdag liet ik je de fun fold
 kaart zien. Vandaag laat ik je de andere kaart zien, een kaart
met 2 glitter ovalen.


Als voorbeeld kaart maakte ik deze rose Pretty In Pink versie,
één van de nieuwe 2024-2026 In Color kleuren
De Koffie&Kaart April kit zit boordevol deze nieuwe kleuren.



Bovenop de basiskaart kwam het rose 2024-2026 In Color 
6" x 6" designpapier. Dit designpapier is in alle kleurgroepen
van Stampin' Up! verkrijgbaar en bevat 4 designs.



Daar bovenop een mat van het Unbounded Beauty designpapier,
de collectie die ik voor deze kit gebruikte. In de kit zitten 6 vellen
van 30.5 x 15.2 cm, de helft van de grote vellen.



Tijdens de Koffie&Kaart Facebook live maakte ik deze versie.
Als basis een Basic White cardstock en de eerste mat nu in de
kleur Peach Pie.

De bloemen knipte ik uit het Unbounded Beauty designpapier.
De 2 ovalen stanste ik met de Liefde en Lichtpuntjes stansen uit
het Glinsterend Speciaal papier.



De 2 witte labels komen ook uit de Liefde en Lichtpuntjes 
stansenset. De tekst stempelde ik met de nieuwe In Color kleur
Petunia Pop en komt uit de Liefde en Lichtpuntjes stempelset.
De decoratiesteentjes zijn de Kunstharsrondjes die ook in de 
nieuwe 2024-2026 In Color kleuren zijn.



Voor de Koffie&Kaart April kit ontwierp ik 3 projecten. Daarvan
maak ik 2 projecten tijdens de gratis inspiratie workshop tijdens
de Koffie&Kaart FB live. Van het 3e project krijg je per mail
de werkbeschrijving thuis gestuurd.

De Koffie&Kaart April kit kun je bestellen via deze link.

Op Facebook kun je de inspiratie workshop 30 dagen terugkijken 
en op mijn YouTube kanaal onbeperkt.


Creatieve groetjes, Annette

---



INSTAP ACTIE MEI


Stampin' Up! komt met een geweldige Instap Actie
in de maand mei! Naast het standaard Startpakket
krijg je nu een GRATIS In Color pakket.
Meer info volgt morgen!

---

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten